Friday, April 2, 2010

Vaatan oma kodu

Elu kõige suuremat ebaõiglust taludes olen ikkagi õnnelik, et meil on internett ja, et ühed targad poisid kunagi skype leiutasid.

Ebaõigluseks nimetan hetkel seda, et ma skype kauda vaatan kuidas mu rase õde Kadri, raseda õe mees Janar, tädi Sirje, tema poeg Johannes, emme Pille ja emme emme Mare mune koksivad ja söövad kõiki niii häid asju mille järgi ma nii palju igatsen. Tahan ju kaaaaaa!!!

Räägivad nad seal Eestis maailma asjadest ja arutavad selle üle, et kas õde saab minna tädipoja lõpetamiselt kui tita on alles nii tibatilluke. Ja, et õde on nii paks, et ei ole enam riideid selga panna, laenab ämmalt. Ja nad räägivad Merkuurist ja referaatide tegemisest, tädi esimene referaat oli pruunkarust. Teemas on ka kassi dieet, sest kass on koerast suurem.

Ma siis istun siin, uurin lennupileteid suveks(Eesti??), varbad külmetavad, lürbin jogurtit ja tahaks nii väga kodus olla. Kasvõi korraks!


No comments:

Post a Comment