Saturday, April 3, 2010

Mari in cinema, with Kaija and Alice

Eile käisime Kaijaga kinos, Kaija tegi mulle sünnipäeva kingituse: "Alice in wonderland"(3D). Tegelikult oli ju hästi tore film, kui välja arvata way too much killing. Ja way too much popcorn seansi ajal!! Alati vapustav Johnny oli minu jaoks ka seekord vapustav ja see bitch Fight Clubist!!

Fimi sisu oli mulle väga üllatuslik, ei olnud enne väga tutvunud, ainult kuskilt oli silma-kõrvu hakanud, et Alice läheb nö. tagasi imedemaale. Ja, et teemps ei ole ikka üldse enam see mis oli vanasti. Siiski ootasin rohkem lapsikut salapära ja natuke ilusamaid karaktereid.
Ja E valgustas mind hiljem samadest efektidest, nagu Alicel olid, mis on võimalik saavutada LSD´d või muid happeid ja seeni manudtades :D. Kiitis väga raamatut ja Disney versiooni ja ütles, et see uus ei ole asi. Ma ei olnud päris nõus.

Lõpu kulminatsiooni oli mul veits raske tabada, ikka ja jälle küsisin Kaijalt mis see või teine sõna tähendab või, et mismõttes ta nüüd selle laevaga minema sõidab ja kuhu. Siis tuli mul räige emokas peale ja olin vait, et nuttu tagasi hoida ja vaatasin lõputiitreid ja arvasin, et kuulasin Kerlit(aga ei olnud), mida olin salaja terve filmi vältel oodanud. Ja siis oli aeg prillid eest ära võtta.

Bitch Fight Clubist

No comments:

Post a Comment