Wednesday, September 21, 2011

"Time you enjoy wasting, was not wasted."

Täna oli ülinauditav vihmane päev Tallinnas- kodulinnas. Ei saa mainimata jätta ka fakti, et mulle väga meeldib Tallinnas elada. Ja need üksikud päevad, kus mul on aega linnas jalutada ja asju näha, mitte ainult tänavakive jalge ees möödumas vaadata, ma lausa armastan oma elu Tallinnas.

Nende kõigi tundmuste tähistamiseks tegin väga emotsionaalse ostu.  Abercrombie & Fitch seelik Humanast, suurus null ja hind natuke suurem kui ma oleksin täna lubada saanud. Aga muidugi mitte nii suur, et ma seda ära ei oleks ostnud.
Summiga võitsin eile kaks eurot, mis täna välja võttes olid abiks kinopileti lunastamisel filmile "Midnight in Paris".


Woody Alleni filme olen ikka hinnanud, seda ka.. kuigi, kui oleksin laiema silmaringiga, ja rohkem kunstis/kirjanduses kodus, oleksin seda filmi veel kordi rohkem nautinud. Veel kordi rohkem oleksin aru saanud kõigist tundmustest mida Gil tundis kui kohtus kõigi nende suurte nimede ja vapustavalt omanäoliste ning pindapanevate karakteritega reisil kahekümnendatesse aastatesse- kuldsesse ajastusse.

Siis mõtlesin, kui väga kaua ma pole juba jalutanud võõras linnas.

*John Lennon

No comments:

Post a Comment