Sunday, September 18, 2011

“The best way to appreciate your job is to imagine yourself without one.”*

Eile sai end ühes hubases öölokaalis ribadeks joosta, töö mõttes. Tegemist oli küll väikese segadusega, et mina, täiesti uus töötaja, olin üksi tööl laupäeva öösel. Aga pole ju kahtlustki, sain hakkama.
Täna aga tunnen ühes teises, et peaks kiiresti ameti vahetamise peale mõtlema. Tegelt läheks patseeriks hoopis oma uute saabaste ja sinise villase salliga linnapeal, või näiteks koolis. Või läheks Ameerikasse.

Saatsin paar cv'd ka mõniaeg tagasi, rohkem huvi pärast, muudele ei ole vastatud aga Ibizale tantsima ikka saaks. Kuulutuse all veel suurelt kirjas: TEGU EI OLE EROOTILISE TANTSUGA. Aga ma mõtlen, et kas äkki erootiline ja erootika on kohati ja kultuuriti tsipa erinevad mõisted. Ei ole kindel kas sellest mu edulugu saaks.

Kümnendast oktoobrist olen õnneks taaskord, üle aasta, kaks nädalat õpilane. Ehk on nii, et ühte asja tehes puhkab teisest. Olen jälle esimesel kursusel, seekord otsin huvitavat tps´is jaotsustasin kaugõppe kasuks.

*Oscar Wilde

No comments:

Post a Comment