Friday, July 2, 2010

Packing my stuff

ma pakin asjad sest aasta on möödas
vanad ketsid viskasin ära
ühed talvesaapad jäävad ka siia
pooled riided jätan haigla juurde vaestele
kui nad vaid teaksid et ma olen ka vaene
sellepärast annangi oma riided ära
teisest poolest veel pooled jätan reisi jooksul maha
sest neid kokku on rohkem kui 28 kilogrammi
tuba on juba täiesti tühi
nagu kõrbes
lendlevad vaid tolmu tordid
ka mõned pildid on seinal veel järgi
arvuti on laual
prillid ja pudel vett on ka
sooja on õhus rohkem kui kolmkümmend kraadi
aken on lahti ja autosid voorib
kõht on tühi
kurat ma olin ju Brasiilia poolt
elu teeb omad korrektuurid
auto mis sõidab Portosse
võtab meid kaasa
sest algab viimane seiklus
selle ajaarvamise jooksul

Covilhã- Porto- Lissabon- Barcelona- Riia- KODU

No comments:

Post a Comment